Toitlustamine

 Menüü 16. mai – 20. mai 2022

ESMASPÄEV 16. mai

H: Rukkihelbepuder, tee, keedis. Vitamiinipaus: Õun*
L: Plov, leib, saib, kurgi- tomatisalat hapukoorega, küpsis, koolipiim.
O: Saib suitsukalavõidega, tee, pirn. Kuivatatud puuviljad (ÕK).
Õ: Kartulivorm kanaliha ja köögiviljaga, salat, leib, saib, koolipiim.

TEISIPÄEV 17. mai

H: Neljaviljahelbepuder, keedis, tee, sepik lastevorstiga. Vitamiinipaus: Porgand*.
L: Kana- nuudlisupp, mannavaht piimaga, leib, saib.
O: Praeleib munaga, tee.
Õ: Makaronid hakklihaga, ketsup, leib, saib, koolipiim.

KOLMAPÄEV 18. mai

H: Odrahelbepuder, keedis, sepik lastevorstiga, tee. Vitamiinipaus: Pirn*.
L: Kartul, hakklihapallid tomatikastmes, porgandi- õuna- kurgisalat, koolipiim, leib, saib, puuvili.
O: Maisihelbed jogurtiga, banaan.
Õ: Piima- tähekesesupp, paneeritud mintaifilee, leib, saib.

NELJAPÄEV 19. mai

H: Neljaviljahelbepuder, keedis, tee, sepik sulatatud juustuga. Vitamiinipaus: Kapsas
L: Hernepüreesupp saiakuubikutega, kihiline mannapuder kisselliga, leib, saib.
O: Sai munavõiga, kurk, tee.
Õ: Risotto kanalihaga, külmkaste, koolipiim, leib, saib.

REEDE 20. mai

H: Tatrahelbepuder, võileib heeringa ja munaga, tee. Vitamiinipaus. Viinamari.*
L: Mulgipuder, hapukurgikaste, leib, saib, koolipiim, kohuke.

Menüüs võib esineda muudatusi.                                                  
*Koolipuuvili, juurvili, piim.
Toidukoostise ja nendes sisalduvate allergeenide kohta saate teavet kokalt.

 

 

 Menüü 16. mai – 20. mai 2022

ESMASPÄEV 16. mai

H: Rukkihelbepuder, tee, keedis. Vitamiinipaus: Õun*
L: Plov, leib, saib, kurgi- tomatisalat hapukoorega, küpsis, koolipiim.
O: Saib suitsukalavõidega, tee, pirn. Kuivatatud puuviljad (ÕK).
Õ: Kartulivorm kanaliha ja köögiviljaga, salat, leib, saib, koolipiim.

TEISIPÄEV 17. mai

H: Neljaviljahelbepuder, keedis, tee, sepik lastevorstiga. Vitamiinipaus: Porgand*.
L: Kana- nuudlisupp, mannavaht piimaga, leib, saib.
O: Praeleib munaga, tee.
Õ: Makaronid hakklihaga, ketsup, leib, saib, koolipiim.

KOLMAPÄEV 18. mai

H: Odrahelbepuder, keedis, sepik lastevorstiga, tee. Vitamiinipaus: Pirn*.
L: Kartul, hakklihapallid tomatikastmes, porgandi- õuna- kurgisalat, koolipiim, leib, saib, puuvili.
O: Maisihelbed jogurtiga, banaan.
Õ: Piima- tähekesesupp, paneeritud mintaifilee, leib, saib.

NELJAPÄEV 19. mai

H: Neljaviljahelbepuder, keedis, tee, sepik sulatatud juustuga. Vitamiinipaus: Kapsas
L: Hernepüreesupp saiakuubikutega, kihiline mannapuder kisselliga, leib, saib.
O: Sai munavõiga, kurk, tee.
Õ: Risotto kanalihaga, külmkaste, koolipiim, leib, saib.

REEDE 20. mai

H: Tatrahelbepuder, võileib heeringa ja munaga, tee. Vitamiinipaus. Viinamari.*
L: Mulgipuder, hapukurgikaste, leib, saib, koolipiim, kohuke.

Menüüs võib esineda muudatusi.                                                  
*Koolipuuvili, juurvili, piim.
Toidukoostise ja nendes sisalduvate allergeenide kohta saate teavet kokalt.