Toitlustamine

Menüü 18. oktoober –  22. oktoober 2021

ESMASPÄEV 18. oktoober

H: Odrahelbepuder, või, tee. Vitamiinipaus: Redis*.
L: Tatar, guljašš, hapukurk, koolipiim, leib, saib, küpsis.
O: Võileib kilu ja munaga, tee.(Kuivatatud puuviljad .ÕK)
Õ: Piima- nuudlisupp, šnitsel, leib  saib.
 
TEISIPÄEV 19. oktoober

H: Mannapuder, keedis, tee, sepik juustuga. Vitamiinipaus: Porgand*.
L: Värskekapsaborš, piimakissell moosiga, leib, saib.
O: Juustusaiake, tee.
Õ: Kana- kartuli vorm köögiviljadega, tomati- kurgisalat, leib, saib, koolipiim.

KOLMAPÄEV 20. oktoober

H: Neljaviljahelbepuder, sepik lastevorstiga, hapukurk, tee. Vitamiinipaus: Pirn*
L: Kartul, kala- munakaste, leib, saib, koolipiim, porgandi- õuna- värskekurgi salat, klementiin.
O: Maasika- banaanismuuti maitsestamata jogurtiga.
Õ: Makaronipada lillkapsa- brokoli ja tomatiga, koolipiim, leib, saib.

NELJAPÄEV 21. oktoober

H: Kaerahelbepuder, keedis, sepik singiga, tomat, tee. Vitamiinipaus: Paprika*
L: Frikadellisupp pastariisiga, šokolaadikreem, leib, saib.
O: Hommikuhelbed piimaga, tee.
Õ: Suitsukana- porgandi riisiroog, kõrvitsasalat, leib, saib.                      

REEDE 22. oktoober

H: Nisuhelbepuder, sepik pasteediga, kakao, keedis. Vitamiinipaus: Õun.                        
L: Rosolje, rullkook, leib, saib, mahlajook.   

Menüüs võib esineda muudatusi.                                                  
*Koolipuuvili, juurvili,piim.
Toidukoostise ja neis sisalduvate allergeenide kohta saate teavet kokalt.

 

 

Menüü 18. oktoober –  22. oktoober 2021

ESMASPÄEV 18. oktoober

H: Odrahelbepuder, või, tee. Vitamiinipaus: Redis*.
L: Tatar, guljašš, hapukurk, koolipiim, leib, saib, küpsis.
O: Võileib kilu ja munaga, tee.(Kuivatatud puuviljad .ÕK)
Õ: Piima- nuudlisupp, šnitsel, leib  saib.
 
TEISIPÄEV 19. oktoober

H: Mannapuder, keedis, tee, sepik juustuga. Vitamiinipaus: Porgand*.
L: Värskekapsaborš, piimakissell moosiga, leib, saib.
O: Juustusaiake, tee.
Õ: Kana- kartuli vorm köögiviljadega, tomati- kurgisalat, leib, saib, koolipiim.

KOLMAPÄEV 20. oktoober

H: Neljaviljahelbepuder, sepik lastevorstiga, hapukurk, tee. Vitamiinipaus: Pirn*
L: Kartul, kala- munakaste, leib, saib, koolipiim, porgandi- õuna- värskekurgi salat, klementiin.
O: Maasika- banaanismuuti maitsestamata jogurtiga.
Õ: Makaronipada lillkapsa- brokoli ja tomatiga, koolipiim, leib, saib.

NELJAPÄEV 21. oktoober

H: Kaerahelbepuder, keedis, sepik singiga, tomat, tee. Vitamiinipaus: Paprika*
L: Frikadellisupp pastariisiga, šokolaadikreem, leib, saib.
O: Hommikuhelbed piimaga, tee.
Õ: Suitsukana- porgandi riisiroog, kõrvitsasalat, leib, saib.                      

REEDE 22. oktoober

H: Nisuhelbepuder, sepik pasteediga, kakao, keedis. Vitamiinipaus: Õun.                        
L: Rosolje, rullkook, leib, saib, mahlajook.   

Menüüs võib esineda muudatusi.                                                  
*Koolipuuvili, juurvili,piim.
Toidukoostise ja neis sisalduvate allergeenide kohta saate teavet kokalt.